7dni

Szukaj

Szukaj na stronie Tygodnika 7dni

05 grudnia 2018

7 dni
(06.12.2018)
Z nami poradzisz sobie ze wszystkim!

Jak dbać o dekolt?

Sylwester i karnawał za pasem. Niejedna Pani będzie chciała wystąpić w wydekoltowanej sukni. Warto więc zawczasu zadbać o tę część ciała.

* Maseczka do pielęgnacji dekoltu. Do jej przygotowania potrzebujemy oleju lnianego. Jest on bardzo bogaty w składniki odżywcze i nawilżające. Olej wmasowujemy w skórę dekoltu i szyi. Pozostawiamy na skórze przez 30 minut, następnie wycieramy olejek ręcznikiem.

* Ujędrniający kompres z mleka. W szklance mleka gotujemy 1/2 szklanki otrąb pszennych. Po zagotowaniu na chwilę odstawiamy garnek na bok. Ciepłą papkę nakładamy na biust i dekolt i przykrywamy folią aluminiową. Po 15 minutach zmywamy kompres chłodną wodą.

* Zimny prysznic. Jednym z prostszych sposobów na ujędrnienie biustu jest naprzemienne polewanie piersi zimną i ciepłą wodą. Kończymy zawsze zimną wodą. Dzięki takiemu zabiegowi skóra lekko się napnie, ujędrni, a biust lekko uniesie. Ponadto zimny prysznic zapobiega rozstępom. Prysznic należy stosować codziennie przez kilka minut.

* Gimnastyka. Jednym z najważniejszych warunków, jakie musimy spełnić, aby nasz biust był piękny i jędrny, jest codzienna gimnastyka. Doskonały efekt daje pływanie. Można także wykonywać pompki lub ćwiczenie polegające na uniesieniu łokci na wysokość splotu słonecznego i złożeniu dłoni. Następnie naciskamy jedną dłonią na drugą, napinając jednocześnie mięśnie klatki piersiowej. Wytrzymujemy 15 sekund. Powtarzamy 4 razy.

Jak rzucić palenie?

Palenie papierosów może powodować wiele przykrych konsekwencji. Począwszy od nieprzyjemnego zapachu dymu papierosowego, skończywszy na chorobach nowotworowych. Co może pomóc w rzuceniu tego nałogu?

* Po pierwsze, nikt nie zrobi tego za ciebie. Nie ma sensu przerzucać odpowiedzialność za twoje palenie i próby jego rzucenia na innych. Jeśli jesteś silny psychicznie to rzucisz palenie. Siła woli odgrywa tutaj bardzo ważną rolę. Osoby, które nie potrafią zapanować nad swoimi emocjami oraz myślami nie będą w stanie rzucić palenia choćby próbowały wielu metod.

* Regularnie zmniejszaj liczbę palonych papierosów. Zrezygnowanie z palenia od razu jest często nieefektywne. Dzieje się tak dlatego, że organizm jest przyzwyczajony do nikotyny i ciężej będzie mu znieść gwałtowne pozbycie się jej źródła. Stopniowe przyzwyczajanie palacza do mniejszej ilości nikotyny jest skuteczniejsze. Oczywiście nie należy przedłużać momentu „redukowania fajek” w nieskończoność. Należy ustalić sobie dokładne dni, kiedy to będziemy rezygnować z jednego papierosa.

* Nie oszukuj siebie. Jeśli złamiesz zasadę to przyznaj się do tego. Nie szukaj wymówek. W końcu to twoje zdrowie, a nie kogoś innego. Masz wybór. Możesz powrócić do nałogu w każdej chwili. Zastanów się tylko czy warto?

* Możesz poprosić lekarza o przepisanie środków, które pomogą ci rzucić palenie. Ich skuteczność jest różna. Na każdego działają inaczej. Warto jednak spróbować po to, żeby zapewnić kompleksowy odwyk. Środki pomagające w rzuceniu palenia zawierają nikotynę. Im dłużej je przyjmujesz tym jej dawka powinna się zmniejszać.

* Nieodłącznym elementem rzucania palenia jest podjęcie regularnych aktywności fizycznych. Pamiętaj, że podczas ograniczania papierosów skłonność do tycia zwiększa się. Jeśli nie chcesz przytyć powinieneś regularnie ćwiczyć. Zwiększy to wydolność twojego ciała, jak również zapewni lepszy wygląd.


red.

Komentarze (0)

Brak komentarzy

Skomentuj

Treść:
E-mail:

Dobre bo Nasze

Dobre Bo Nasze

Reklama

Reklama