7dni

Szukaj

Szukaj na stronie Tygodnika 7dni

13 grudnia 2016

CEMEX Polska zdobywcą tytułu Kreator Budownictwa 2016

7 dni
Firma CEMEX Polska wraz z dyrektorem Pionu Betonu, Michałem Daszkiewiczem, zostali laureatami konkursu Kreator Budownictwa 2016. Ta prestiżowa nagroda została przyznana przez Wydawnictwo Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa podczas gali zorganizowanej 24 listopada 2016 roku w Warszawie, w Pałacu Sobańskich.

Projekt Kreatorzy Budownictwa Roku działa od 2011 roku i jest skierowany do największych firm budowlanych, inwestorów i architektów, którzy swoim bogatym doświadczeniem i wyjątkową pracą przyczyniają się do rozwoju polskiego budownictwa. Przyznawane tytuły umożliwiają przybliżenie dokonań wyróżnianych firm oraz stanowią inspirację dla innych rozwijających się przedsiębiorstw.
Aby zdobyć tytuł Kreatora Budownictwa Roku należy spełnić szereg kryteriów. Wybór jest dyktowany między innymi jakością wykonywanych usług, innowacyjnością i funkcjonalnością projektów oraz oryginalnością stosowanych rozwiązań. Ponadto, duże znaczenie przy wyborze ma poziom bezpieczeństwa i higieny pracy, oddziaływanie inwestycji przedsiębiorstwa na środowisko oraz wkład firmy w rozwój lokalnej urbanistyki.

Za największy priorytet CEMEX Polska stawia sobie bezpieczeństwo pracowników, klientów i dostawców i nieustannie podejmuje wszelkie działania, by osiągać swój cel: zero wypadków przy pracy. Fundament tych dobrych praktyk stanowi Globalna Polityka BHP CEMEX, zatwierdzona i podpisana przez Prezesa centrali i zakomunikowana we wszystkich krajach, w których działa CEMEX.

Tegoroczny laureat, Michał Daszkiewicz współpracuje z CEMEX Polska od 5 lat i aktualnie jest dyrektorem zarządzającym Pionem Betonu oraz Członkiem Zarządu CEMEX Polska. Z branżą budowlaną jest związany od 14 lat. W tym czasie obejmował stanowiska menadżerskie, głównie w obszarze sprzedaży i marketingu w branży chemii budowlanej. Z CEMEX Polska, związany jest od 5  lat, wcześniej pracował jako dyrektor odpowiedzialny za strategię rozwoju sprzedaży i marketingu produktów, dyrektor regionu oraz dywizji betonu, zarządzając rynkami i zakładami stacjonarnymi.


red.

Komentarze (0)

Brak komentarzy

Skomentuj

Treść:
E-mail:

Dobre bo Nasze

Dobre Bo Nasze

Reklama

Reklama